ماه من

مینویسم...

ماه من

مینویسم...

اکنون تو با مرگ رفته ای

                             و من اینجا تنها

                                               به این امید دم میزنم

                                                                         که با هر نفس گامی

                                                                                                  به تو نزدیک ترمیشوم.

                                        

                                          این زندگی من است


زیاد عمر کردن مهم نیست ،مهم خوب بودن و خوب زندگی کردنه.


زندگی

صحنه زیبای

هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود 

خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجا ست

خرم آن نغمه که مردم بسپارندبیاد.

دماغ سوخته...

سلام به دوستان(وبلاگی)عزیزم

دماغ سوخته شنیدین؟؟؟

دماغ منم سوخته.البته اینی که دارم میگم نوعش فرق میکنه آ آ آ

دیروز ظهر رفتم آشپز خونه یه ناهار خوشمزه درست کنم .خورشت رو آماده کردم، برنج رو هم آبکش کردم و گذاشتمش تو دم .شروع کردم به درست کردن سالاد.یه دفعه یه بوی سوختگی  احساس کردم.بوی دماغ سوخته نبودا !!!!

چشمتون روز بد نبینه رفتم سر قابلمه ی برنج ،در قابلمه رو برداشتم و سرمو بردم جلوکه بو کنم، که بخار قابلمه زد و دماغمو سوزوند.

آخ که چقدر دماغم داشت میسوخت...

البته نا گفته نمونه آشپزیم حرف نداره .وقتی من آشپزی میکنم واسه کسی انگشت نمی مونه.

سوختم باران بزن شاید...


سوختم باران بزن شاید تو خاموشم کنی

           شاید امشب سوزش این زخم هارا کم کنی

                                                    آه باران من سراپای وجودم آتش است

                                                                    پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی