ماه من

مینویسم...

ماه من

مینویسم...


زیاد عمر کردن مهم نیست ،مهم خوب بودن و خوب زندگی کردنه.


نظرات 8 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.neday-zendegi.blogsky.com/

موافقم حق با شماست درست باید زندگی کرد کاش عمل کنیم

خواستن توانستن است.

من یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://mitoonam.blogsky.com

سلام
و عمر کم داشتن از همه بهتر(البته برای خودم)

سلام عزیزم
خدا نکنه.

. یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:08 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سلام.
راستش از این جمله خیلی خوشم اومده..
فکر کنم برگرفته از یه بیت شعره. البته این معنی یه مصراعش است...
واقعاً جملات زیبا و پر معنی رو تو وبلاگت میزاری....
بهت تبریک میگم.....
موفق باشی......

سلام
خوشحالم...
نه عزیزم این جمله رو خودم نوشتم (در مورد زندگییه خودم).
ممنون از نظرات زیباتون ...شما لطف دارید.
مرسی
شاد باشید و شاد زندگی کنید...

م دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میلاد پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام مبارک باد.
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعارا از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد .حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه )
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] [گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
با اجازه تون شما را لینک کردم
دوست داشتید شما هم با نام خصوصی لینک کنید
خبرنامه هم راه افتاده می توانید عضو شوید
ممنون[گل][گل][گل][گل]
http://baghroozegar.blogfa.com/
[بدرود]

سلام دوست عزیز
این عید بزرگ بر شما مبارک.
ما قبلا تبادل لینک کردیم
میام و عضو میشم چشم.
در پناه حق

م دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میلاد پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام مبارک باد.
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعارا از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد .حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه )
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل] [گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
با اجازه تون شما را لینک کردم
دوست داشتید شما هم با نام خصوصی لینک کنید
خبرنامه هم راه افتاده می توانید عضو شوید
ممنون[گل][گل][گل][گل]
http://baghroozegar.blogfa.com/
[بدرود]

سلام دوست عزیز
این عید بزرگ بر شما مبارک.
ما قبلا تبادل لینک کردیم
میام و عضو میشم چشم.
در پناه حق

مجتبی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://motavald-mehr.blogsky.com

دقیقا

[ بدون نام ] جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ

salam khale joooooooooooooooooon
delet besoze
shokhi kardam
kheili doset daram
hamishe doat mikonam
be manam sar bezan

سلام
عزیزم
قربونت برم
منم دعات میکنم عزیز دلم
مرسی بهم سر زدی

hengame جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ http://black-love1.blogfa.com

salam khlele joooooooooooooooon
khobi be manam sar bezan
doseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet daraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

سلام عزیز دلم
چشم میام
منم دوست دارم قد یه دنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد