ماه من

مینویسم...

ماه من

مینویسم...

وقتی...

وقتی دلتنگی

وقتی دلت میگیره

وقتی دلت پره حرفه وکسی رو واسه درد دل کردن پیدا نمیکنی

وقتی هیچ محرمی واسه حرف دلت نیست

وقتی حرفی تو دلت هست که نمی تونی به هیچ کس بزنی ،حتی به نزدیکترین شخص که تو زندگیته

وقتی از همه جا و همه کس نا امید میشی                                                                           وقتی کسی نیست که دستتو بگیره و بلندت کنه

فراموش نکن               

فراموش نکن، کسی هست که همیشه آماده ی شنیدنه حرفاته.

کسی که تو مهربونی ،هیچ کس به مهربونییه اون نمی رسه.

کسی که از پدر و مادر هم ،مهربون تر ودلسوزتره.

کسی که وقتی دست یاری به طرفش دراز میکنی ،دست رد به سینت نمی زنه.

کسی که میتونی بهش اعتماد کنی وحرفاتو راحت بهش بزنی .

فراموش نکن که او  کسی نیست ،جز خدا.

دعا


خداوند سه جور به دعاهای ما پاسخ می دهد:

God answers our prayers in three weys        


می گوید آری و همان را می دهد.

He says yes and then he gives you just that


می گوید نه و بهتر از آن را می دهد.

He says no and then he gives better than that


می گوید صبر کن و بهترین را می دهد.

He tells you to have patience and then he gives you the best


کاش یا رب

در دیاری که در او نیست کسی یار کسی

کاش یارب که نیفتد به کسی کار کسی

هر کس آزار من زار پسندید ولی

نپسندید دل زار من آزار کسی

آخرش محنت جانکاه به چاه اندازد

هر که چون ماه برافروخت شب تار کسی

سودش این بس که بهیچش بفروشند چو من

هر که با قیمت جان بود خریدار کسی

سود بازار محبت همه آه سرد است

تا نکوشید پی گرمی بازار کسی

من به بیداری از این خواب چه سنجم که بود

بخت خوابیدهٔ کس دولت بیدار کسی

غیر آزار ندیدم چو گرفتارم دید

کس مبادا چو من زار گرفتار کسی

تا شدم خوار تو رشگم به عزیزان آید

بارالها که عزیزی نشود خوار کسی

آن که خاطر هوس عشق و وفا دارد از او

به هوس هر دو سه روزیست هوادار کسی

لطف حق یار کسی باد که در دورهٔ ما

نشود یار کسی تا نشود بار کسی

گر کسی را نفکندیم به سر سایه چو گل

شکر ایزد که نبودیم به پا خار کسی

شهریارا سر من زیر پی کاخ ستم

به که بر سر فتدم سایه دیوار کسی


استادشهریار

یا حسین مظلوم

السلام علیک یا ابا عبدا لله الحسین




سلام به دوستای خوب و صمیمی

ایام سوگواری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) رو تسلیت عرض میکنم.

این عکس یکی از کارای خودمه.(طراحی سیاه قلم)


               هرچند ما گنهکاریم حسین 

                                    

                             امید به کسی جزتو نداریم حسین

                       

                                            عمری است که از خون و پیام و هدفت


                                                                   در سنگر اشک پاسداریم حسین


زخمهای دل


حرف هاو درد دلها انقدر زیاده که نه با گفتن تموم میشه نه با نوشتن.

بعضی زخمها توی زندگی آدمها هست که با هیچ مرهمی خوب نمیشه و التیام پیدا نمیکنه.این زخمها انقدر عمیق هست که توی وجود آدم ریشه میکنه و به مرور زمان از پا میندازه.

مرگ عزیزان یکی از اون زخمهایی هست که هیچ وقت خوب نمیشه و ریشه ی دل آدمو تا آخر عمر میسوزونه .

مرگ تنها چیزیه که علاج و درمونی براش نیست.

به تقدیرو سر نوشت اعتقاد دارم به امتحان الهی هم اعتقاد دارم و نا شکری هم نمیکنم

ولی آخه خدا ...

چرا هر چی آدم خوب باید زود از این دنیا بره؟

چرا ...

چرا ...

ماه من غصه نخور

                                                                      

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه                                                                        

                                       

                                           اونی که غم نداشته باشه آدم نمی شه                                 

                  

ماه من غصه نخوردنیا روبسپار به خدا                                                                              

       

         هردومون دعاکنیم تو هم جدا منم جدا   


ماه من غصه نخورزندگی جزر و مد داره                                                                             


         دنیامون یه عالمه آدم خوب و بد داره     


ماه من غصه نخورگریه پناه آدماس                                                                                


          تر و تازه موندن گل مال اشک شبنماس   


ماه من غصه نخورخیلیا تنهان مثه تو                                                                               


        خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مثه تو  


 

زندگی

زندگی مثل مرداب است

شاید زیبا نباشد

ولی میتوان

درآن

نیلوفر زیبایی

را پیدا کرد.

   

                                                                                    

                                              

فاصله

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی

به خصوص این پنج حرف :ف ا ص ل ه.

تکیه گاه من

بعضی آدما توی زندگی خیلی انرژی و روحیه به آدم میدن.مثه یه کوه پشتش می ایستن میشن یه تکیه گاه توی اون موقعی که واقعا بهشون احتیاج داریم .توی اون شرایط سخته که میشه ادمای دور و برو با چهره ی واقعی شون دید و شناختشون.

                                                             

                                                            مادرم بهترین تکیه گاه من 

آموخته ام

آموخته ام… با پول می شود: خانه خرید ولی آشیانه نه، رختخواب خرید ولی خواب نه، ساعت خرید ولی زمان نه، می توان مقام خرید ولی احترام نه، می توان کتاب خرید ولی دانش نه، دارو خرید ولی سلامتی نه، خانه خرید ولی زندگی نه،   می توان قلب خرید، ولی عشق را نه.


آموخته ام مهم نیست که زندگی تا چه حد از شما جدی بودن را انتظار دارد، همه ما احتیاج به دوستی داریم که لحظه ای با وی به دور از جدی بودن باشیم.


آموخته ام همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم.


آموخته ام …  خداوند همه چیز را در یک روز نیافرید. پس چه چیز باعث شد که من بیندیشم می توانم همه چیز را در یک روز به دست بیاورم.


آموخته ام …  تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی می کند.


آموخته ام …  چشم پوشی از حقایق، آنها را تغییر نمی دهد.


آموخته ام …  این عشق است که زخمها را شفا می دهد نه زمان.


آموخته ام …  زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم.


آموخته ام …  هیچ کس در نظر ما کامل نیست تا زمانی که عاشق بشویم.


آموخته ام …  لبخند ارزانترین راهی است که می شود با آن، نگاه را وسعت داد.


برگرفته از اینترنت...